Tuesday, December 9, 2008

oooooo talv


naljakas oli lugeda seda blogi, mis ma 11.klassis kirjutasin. aga siit tuleb siis mu elu 2.blog. sest ma mõtlesin, et kirjutan siia midagi ka 12.klassis. ehk siis järgmist postitust on oodata 1.kursusel... kuskil. igatahes on jälle talv. "lumekord on maha tulnud"ütles mu vanama just. ja mina lähen kohe kammerkoori lalala proovi. kaarli kirikus on see. tegelt pidi mu blogil ka mõte olema, aga selle unustasin. autokooliga on jamasti, äkitselt hakkas kõigega kiire ja peab kõike oskama. äkitselt. homme on kirjand. JÄLLE. tahaks 10 punkti saada. või veits peale.

inimesed on tegelikult armsad olevused, eriti siin eestimaal. ma palun andeks õeluste eest mis on mu sõnades-tegudes-mõtetes, sest iga päev ikka juhtub ja siis jälle tunnen, et keegi üks päev tasub nii kõvasti mulle kõige eest kätte. palun vabandust ette ja taha.


naljakas oli ka seda lugeda, et üritasin dieeti pidada. sest juhuslikult praegu üritan ka. hoiaks veits raha ja sööki kokku.


jou minu inimesed! jõul tuleb, tehke kaarte!

No comments: