Sunday, December 14, 2008

see blog räägib igati vastu mu Blogi nimele.

ma vihkan teid. eriti sind. ma ei ole veel kellegi vastu nii ammu tundnud nii suurt vastikust kui sinu vastu.
sul pole kritiseerimiseks mingit õigust. sul pole nii palju isiksustki, et seda teha. järele mõeldes sul poleks sedagi, mis sul on, kui poleks sind tabanud kord õnnelik juhus sattuda õigel ajal õigesse seltskonda. sa oled lihtsalt hale ja mõttetu ja see blog on siin selleks, et mulle endale igaveseks jääks meelde, MIKS ma sinuga ei suhtle. sa poed inimesele, keda sa nagunii iial ei saa. ja kui mulle enne ei sümpatiseerinud Too inimene, siis SINU kõrval on tema lihtsalt pühak. sa oled sitt ja sinust ei tule su so called attitude'iga mitte midagi.

ma vihkan sind ja igasugune austus sinu vastu on kadunud.

ma armastan aga teid, XII klass. v.a sina, kes sa meid jälle üle lasid. ma ei saa isegi vihane enam olla, see on lihtsalt kurb ja natuke hale. ja k a h e p a l g e l i n e .

mulle veel tasutakse selle kurja eest, mida ma räägin, aga ma ei saa vaikida :D ma sakin nii kõvasti ikka et see teeb haiget aga muidu on elu LAHE!:)

most of the people are good, i think. i love you.

2 comments:

E said...

oinäe, minust jälle juttu

marionikene said...

jah aga see on möödas